2017年6月25日星期日

荷花與蜻蜓

除了去深圳,香港也有不少地方可以看到荷花,包括荃灣城門谷公園,天水圍濕地公園,上水雲泉仙館,西貢蕉坑獅子會自然教育中心和香港大學等,當然我們不可能拿這些地方同深圳洪湖公園相比較啦,始終香港地方細,這些地方有的只是荷花池,不能同洪湖公園整個湖比較,但唔使過關,半日行程,少少交通費,慢慢細賞,以上地點都是不錯的選擇。

問題是,上述荷花池種植的荷花不多,賞花期就會比較短,雖然踏入六月不同地點的荷花陸續開放,但碰不準時間的話就會失望而回。

最近我去過濕地公園,一心去影荷花,怎料行哂成個公園幾個有可能種植荷花的地點,盛開的荷花只得三幾朵,似乎未是時候,有點失望。但既來之則安之,同時也因為付出了三十個大洋入場費,怎可空手而回?於是再走一圈找尋其他攝影題材,這個時候見有些可愛的蜻蜓飛來飛去,於是改變計劃,轉影蜻蜓,亦一樂也!



半掩面的花蕾

僅有盛開的荷花

荷葉暫作停機坪




對望


9 則留言:

  1. 荷花好小影大景,都係特寫多,池細啲其實冇乜所謂,朋友都約咗影,唔知花期仲有幾耐,睇來要快啲.

    回覆刪除
    回覆
    1. 有些朋友去城門谷公園有不錯的收獲,可能這裡比較早開花,要去就要趁早。但濕地公園就未有耐,可能遲啲去才容易有收獲。

      刪除
  2. 我喜歡...荷花與蜻蜓...........

    回覆刪除
  3. 加多廿蚊就有半年証,日日去都得,去足五次還有禮品,何樂不為?

    回覆刪除
    回覆
    1. 很同意,濕地公園又大又企理,使多廿蚊去多幾次先得。

      刪除